Σοφία Ελευθερίου, MSc | Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Ομελέτα φούρνου light

Ομελέτα στον φούρνο με λαχανικά και τυρί χαμηλών λιπαρών. Απολαύστε τη συνταγή ως κυρίως γεύμα, καθώς αποτελεί ένα πλήρες γεύμα που συνδυάζει πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας από το αυγό, το τυρί και την γαλοπούλα, με διάφορα πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία λαχανικά, χωρίς να είναι απαραίτητο να τη συνοδεύσετε με επιπλέον σαλάτα εποχής.

Σε περίπτωση έλλειψης χρόνου μπορείτε τα ίδια υλικά να τα χρησιμοποιήσετε φτιάχνοντας την ομελέτα στο αντικολλητικό τηγάνι χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε λάδι.

ΥΛΙΚA:

  • 1 αυγό & 2 ασπράδια (ή 2 ολόκληρα αυγά)
  • διάφορα λαχανικά (πχ. πιπεριές χρωματιστές, μανιτάρια, κρεμμύδι ή ό,τι άλλο σας εμπνέει!)
  • 1-2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών (ή 30-50 γρ άσπρο τυρί light)
  • 1-2 φέτες γαλοπούλα (ή 1 λουκάνικο γαλοπούλας)
  • δυόσμος τριμμένος
  • αλάτι, πιπέρι
  • 1 κουταλιά της σούπας γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά (προαιρετικά) ή λίγο γάλα 1,5%
  • 1 ντομάτα κομμένη σε λεπτές ροδέλες για γαρνιτούρα

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

  1. Χτυπάτε τα αυγά και προσθέτετε τα υπόλοιπα υλικά εκτός από τις ντομάτες (μπορείτε στα υλικά να προσθέσετε και μία κουταλιά της σούπας γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά για να γίνει πιο αφράτη η ομελέτα).
  2. Ανακατεύετε καλά και τοποθετείτε το μίγμα σε αντικολλητικό ταψάκι ή σε ταψί που έχετε εφαρμόσει αντικολλητικό χαρτί (λαδόκολλα) για να μην κολλήσει.
  3. Τοποθετείτε τις λεπτές ροδέλες της ντομάτας από πάνω όπως στην πίτσα.
  4. Τέλος, ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 150 βαθμούς. Καλή σας Όρεξη!